Satysfakcja klienta jest bezcenna
Jak ją podnieść przy pomocy systemu FSM?
28.02.2023, godzina 12:00
Zapraszamy na spotkanie online pt. „Satysfakcja klienta jest bezcenna. Jak ją podnieść przy pomocy systemu FSM?”, które odbędzie się 28 lutego 2023 o godz. 12:00.
W dobie ogromnej konkurencji, utrzymanie dotychczasowych klientów i zdobywanie nowych jest ściśle związane z poziomem satysfakcji klientów z jakości Twoich usług, w tym z jakości obsługi klienta.
Ile dokładnie warta jest satysfakcja klientów i jakie są sposoby, aby ją podnieść i wyróżnić się na rynku?
Dowiedz się podczas webinaru!
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
- Dowiesz się ile jest warta satysfakcja klienta.
- Poznasz najczęściej zgłaszane przez klientów problemy związane z obsługą i dowiesz się, jak je rozwiązać.
- Zobaczysz, jak odpowiednie funkcje narzędzia Field Service Management, GeoTask, pomogą Ci w podniesieniu jakości Twoich usług i satysfakcji klientów.
- Opowiemy jak planujemy rozwijać nasz produkt – GeoTask.
Do kogo skierowany jest webinar?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem podniesienia jakości obsługi klienta i jakości usług w branżach, w których nieodłącznym elementem jest realizacja prac w terenie – poza siedzibą firmy.
Webinar skierowany jest zarówno do osób już korzystających z narzędzi Field Service Management jak i dopiero zastanawiających się nad wdrożeniem takiego rozwiązania w firmie.
Zarejestruj się!
Program spotkania
- Dlaczego satysfakcja klientów jest tak ważna?
- Co się stanie, jeśli nie zadbamy o zadowolenie klientów? (statystyki)
- Jak narzędzia Field Service Management mogą pomóc Ci lepiej zadbać o Twojego klienta? (przykłady)
- Pokaz nowych funkcji aplikacji GeoTask wspierających pracę z klientem.
- Trzy aplikacje w jednym systemie – dlaczego nie potrzebujesz już kilku różnych rozwiązań?
- Przyszłość FSM – trendy rynkowe i plany rozwoju GeoTaska
- Sesja Q&A
Nasze systemy FSM GeoTask obsługują miesięcznie ponad 200 tysięcy zadań – przekonaj się, dlaczego!
Poznaj prowadzących
Tomasz Stradomski
Head of Sales and Marketing PL
Wspiera firmy w transformacji cyfrowej; przez 17 lat w działając w IT (także prowadząc swój software house) obsługiwał klientów z wielu branż pomagając im wykorzystywać technologię do osiągania przewagi konkurencyjnej. Wyznaje zasadę: „Bez danych jesteś tylko kolejną osobą z opinią”.
Dominik Ogłoziński
Key Account Manager
Konsultant Field Service Management i usług chmurowych. Wieloletnie doświadczenie we współpracy z firmami między innymi z takich branż jak: transport i logistyka, retail, bankowość ubezpieczenia czy z instytucjami publicznymi, pozwala mu znaleźć rozwiązania oraz usługi idealnie dopasowane do charakteru działalności każdego z klientów. Z Globemą jest związany od 5 lat.
Kim jesteśmy i dlaczego warto zaufać naszemu doświadczeniu?
O mapach i sieciach wiemy wszystko!
Globema to wiodący dostawca specjalizowanych rozwiązań geoprzestrzennych oraz produktów i usług IT. Tworzymy i rozwijamy aplikacje do zarządzania majątkiem sieciowym i pracownikami w terenie, oferujemy także usługi mapowe i lokalizacyjne, integracje pomiędzy systemami, analizy metodami AI/ML, digitalizację.
Poznajmy się
Zajrzyj na naszą stronę i zobacz, czym się zajmujemy i jak pomagamy naszym Klientom rozwijać ich biznes.
Porozmawiajmy
Chcesz nam zadać pytanie? Zadzwoń pod numer 22 848 73 13 lub napisz do nas bezpośrednio na adres: