Aplikacja logistyka/planisty
Planista/dysponent zarządza przydziałem zadań i monitoruje postęp wykonywanych prac. Aktualna pozycja pracownika oraz status zadania wizualizowane są na mapie odpowiednią ikoną oraz kolorem.
Aplikacja pracownika terenowego
Pracownik terenowy ma dostęp do aktualnej listy zadań. Każde zadanie zawiera niezbędne informacje do jego wykonania. Zmiany statusu zadania, które odzwierciedlają postęp jego realizacji, są natychmiast widoczne dla planisty/dysponenta.
Wsparcie pracy planisty/dysponenta
Optymalizacja przydziału zadań
Planista/dysponent oprócz ręcznego trybu przydziału zadań ma do dyspozycji dwa tryby automatycznego przydziału zadań: minimalizację wykorzystania zasobów oraz równomierne obciążenie pracą. Optymalizacja oparta jest o następujące parametry: dostępność zasobów, lokalizację zadań oraz terminy realizacji.
Umiejętności
Każdy typ zadania można scharakteryzować cechami (umiejętnościami) wymaganymi do jego wykonywania. Z drugiej strony przypisujemy pracownikowi wszystkie posiadane przez niego kompetencje (umiejętności) i uprawnienia. Powiązanie zadania z wykonawcą nastąpi, jeżeli wykonawca posiada wszystkie niezbędne umiejętności wymagane przez dane zadanie.
Umiejętności
Każdy typ zadania można scharakteryzować cechami (umiejętnościami) wymaganymi do jego wykonywania. Z drugiej strony przypisujemy pracownikowi wszystkie posiadane przez niego kompetencje (umiejętności) i uprawnienia. Powiązanie zadania z wykonawcą nastąpi, jeżeli wykonawca posiada wszystkie niezbędne umiejętności wymagane przez dane zadanie.
Moduł klienta i lokalizacji
Zawiera informacje teleadresowe o obsługiwanych przez ekipy terenowe stałych klientach i lokalizacjach i pozwala nimi łatwo zarządzać. Dla wybranych lokalizacji lub klientów można tworzyć zadania pojedynczo lub wiele zadań naraz oraz przeglądać bieżące i wykonane zadania. Dla każdego klienta oraz lokalizacji dostępna jest lista aktywnych zadań oraz historia zadań.
Moduł klienta i lokalizacji
Zawiera informacje teleadresowe o obsługiwanych przez ekipy terenowe stałych klientach i lokalizacjach i pozwala nimi łatwo zarządzać. Dla wybranych lokalizacji lub klientów można tworzyć zadania pojedynczo lub wiele zadań naraz oraz przeglądać bieżące i wykonane zadania. Dla każdego klienta oraz lokalizacji dostępna jest lista aktywnych zadań oraz historia zadań.
Moduł Magazynowy
Ułatwia zarządzanie sprzętami. Przesunięcia sprzętów instalowanych u klientów czy odbieranych od nich są widoczne w aplikacji. Dzięki temu zawsze wiemy jakimi sprzętami dysponuje technik, jakie zostały w miejscu wykonywania zadania. Możemy też wskazać którego konkretnie sprzętu dotyczy zadanie, jeśli w danej lokalizacji jest więcej podobnych sprzętów. Moduł pomaga także zarządzać zużyciem materiałów wykorzystanych podczas wykonywania zadania w terenie.
Moduł powiadomień klienta
Moduł powiadomień pozwala wygodnie tworzyć, edytować i zarządzać powiadomieniami wysyłanymi do klientów w formie e-mail oraz SMS. Powiadomienia mogą być wysyłane w związku z umówieniem wizyty, zmianą terminu wizyty, zmianą brygady czy pracownika obsługującej wizyty, utworzeniem lub anulowaniem zadania w ramach wizyty.
Moduł powiadomień klienta
Moduł powiadomień pozwala wygodnie tworzyć, edytować i zarządzać powiadomieniami wysyłanymi do klientów w formie e-mail oraz SMS. Powiadomienia mogą być wysyłane w związku z umówieniem wizyty, zmianą terminu wizyty, zmianą brygady czy pracownika obsługującej wizyty, utworzeniem lub anulowaniem zadania w ramach wizyty.
Zarządzanie podwykonawcami
Pracujesz z podwykonawcami? Sam realizujesz prace dla wielu firm? GeoTask spieszy z pomocą!
GeoTask pomaga sprawnie zarządzać i monitorować pracą podwykonawców. Z drugiej strony, firmom wykonawczym pomaga zarządzać zleceniami pochodzącymi od wielu kontrahentów. Ustawienie systemu można łatwo dopasować do własnego modelu pracy. Jest to możliwe – bez względu na to, czy firma przekazuje całość zadań wielu podwykonawcom, realizuje część zadań samodzielnie, a część zleca, czy działa zarówno w charakterze zleceniodawcy jak i podwykonawcy dla jednej lub wielu firm.
GeoTask daje pełną kontrolę nad zakresem danych udostępnianych poszczególnym podwykonawcom lub zleceniodawcom o realizowanych zadaniach, zapewniając pełne bezpieczeństwo informacji.
Wsparcie pracownika terenowego
Aktualna lista zadań
Zadania w aplikacji prezentowane są w postaci listy. Wszelkiego rodzaju zmiany na zadaniach widoczne są zarówno w postaci systemowych powiadomień jak i w postaci etykiet przy zadaniu.
Szczegóły zadania
Po wybraniu zadania z listy prezentowane są jego szczegóły m.in.: adres, termin realizacji, dane kontaktowe, załączniki.
Moduł magazynowy
Pracownik w terenie ma dostęp do informacji o tym, gdzie znajduje się dany sprzęt lub potrzebne materiały z poziomu aplikacji mobilnej. Może też dodać informację o sprzęcie jeszcze niezarejestrowanym w bazie.
Umawianie kolejnych wizyt
Kolejną wizytę pracownik terenowy może łatwo umówić z poziomu aplikacji mobilnej, jeszcze podczas trwającej wizyty – bez potrzeby kontaktowania się z działem obsługi klienta. Ułatwia to znalezienie najbardziej dogodnego terminu dla klienta i odciąża dział obsługi klienta.
Ekipa
Pracownik widzi, do jakiej ekipy jest przypisany, może też skontaktować się z najbliższym pracownikiem w terenie, wymienić sprzętami, zadaniami, etc.
Dokumentacja fotograficzna
Wykonanie zdjęcia z poziomu aplikacji jest łatwym sposobem na potwierdzenie wykonania zadania, może też być podstawą do rozpatrywania zasadności reklamacji.
Cykl życia zadania
Czynności realizowane w terenie rejestrowane są za pomocą statusów w aplikacji mobilnej. Aplikacja rejestruje czas zmiany statusów zadań.
Obsługa formularzy
Do zadania można dołączyć dowolny formularz przygotowany w aplikacji planisty. Dane zostaną zebrane w terenie na urządzeniu mobilnym a następnie przesłane do planisty.
Inne funkcje GeoTaska
Szablony zadań
Aplikacja w chmurze lub on-premise
Obsługa serwisów mapowych Google
Cykliczność zadań
Obsługa załączników
Import katalogu klientów/miejsc z pliku
Integracje z innymi systemami
Obsługa rejonów
Import zadań z pliku
Obsługa konfigurowalnych formularzy
Umawianie spotkań
Raportowanie czasu pracy
Chcesz dowiedzieć się więcej o funkcjach GeoTaska?
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.