Jeśli:
- Zawsze masz komplet informacji o statusie zadań wykonywanych przez Twoich pracowników
- Przepływ informacji w Twojej organizacji przebiega bez zakłóceń
- Reklamacje od niezadowolonych klientów to dla Ciebie obce pojęcie
- Nieplanowane zdarzenia i wpadające nagle zlecenia są obsługiwane bez problemu
- Jesteś w stanie łatwo przewidzieć zdarzenia kryzysowe i zaplanować działania prewencyjne
- Nie widzisz konieczności obniżania kosztów transportu
… GeoTask nie jest potrzebny w Twoim przedsiębiorstwie. Jeśli jednak chcesz zobaczyć, jak możemy usprawnić Twoje działania, skontaktuj się z nami – przekonaj się sam, jakie są możliwości GeoTaska!
Oprócz istotnego wpływu na mierzalne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa, GeoTask wpływa na kulturę organizacyjną poprzez rozwój technologiczny oraz kompetencji miękkich.
- Odblokuj wydajność procesów wewnętrznych – przejrzyste procesy operacyjne, wgląd do informacji w czasie rzeczywistym, usprawniony obieg informacji, optymalizacja wykorzystania zasobów
- Przewiduj potrzeby serwisowe – gromadzenie danych związanych z obsługą zadań serwisowych pozwala na zastosowanie zaawansowanych algorytmów predykcji do określenia optymalnych okien serwisowych, tworzenia rankingu prac modernizacyjnych lub remontowych
- Zamień planowanie ręczne na automatyczne, a papier na urządzenia mobilne
- Twój klient otrzyma proaktywne powiadomienia zamiast reaktywnej obsługi call center
- Pracownicy są przygotowani do pracy – sprawny przepływ wiedzy i informacji o zadaniach/zleceniach/pracy, wgląd w aktualny harmonogram, elektroniczne notatki, dokumentacja fotograficzna, aktualny stan prac, historia zgłoszeń i prac serwisowych