Jak GeoTask
usprawnia planowanie
i realizację zadań w terenie?

Poznaj korzyści z wdrożenia systemu typu Field Service Management w firmie i przekonaj się, jak GeoTask pomaga obniżyć koszty i poprawić jakość usług.

GeoTask - system Field Service Management

Co jeszcze zyskujesz po wdrożeniu GeoTaska?

  • Zawsze masz komplet informacji o statusie zadań wykonywanych przez Twoich pracowników
  • Przepływ informacji w Twojej organizacji przebiega bez zakłóceń
  • Nieplanowane zdarzenia i wpadające nagle zlecenia są obsługiwane bez problemu
  • Jesteś w stanie łatwo przewidzieć zdarzenia kryzysowe i zaplanować działania prewencyjne
  • Obniżasz koszty transportu i emisję CO2
GeoTask aplikacja mobilna

40

więcej wykonanych zadań w terenie

30

wyższa skuteczności napraw przy pierwszej wizycie

20

niższe koszty dojazdu oraz nadgodzin

30

wyższy Indeks Satysfakcji Klienta

30

wyższa efektywność dysponentów

Wyższa efektywność prac w terenie

  • Skrócenie czasu poświęconego na dojazdy do miejsca zadania
  • Możliwość bezpośredniej komunikacji pomiędzy pracownikami terenowymi a planistami/dysponentami
  • Eliminacja papieru przy sporządzaniu dokumentacji do zadania
  • Zadania są przydzielone pracownikom o odpowiednich kompetencjach

Większa satysfakcja klienta

  • Skrócenie „okna” czasowego na umawianie wizyt
  • Zmniejszenie liczby nieudanych wizyt
  • Dotrzymywanie terminów realizacji zadania
  • Notyfikacja o przewidywanym czasie dojazdu technika

Niższe koszty operacyjne

  • Koszty paliwa – pracownicy poruszają się po krótszych trasach, które uwzględniają natężenie ruchu ulicznego
  • Koszty pracownika – optymalne rozłożenie zadań pomiędzy pracowników redukuje koszt nadgodzin. Praca planistów jest uproszczona i wydajniejsza
  • Regionalne centra dyspozycyjne – automatyzacja przydziału zadań umożliwia dysponentom zarządzanie większą liczbą pracowników w terenie i rezygnację ze ścisłego określania obszarów działania techników

Usprawnij działanie swojej firmy z GeoTaskiem

Oprócz istotnego wpływu na mierzalne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa, GeoTask wpływa na kulturę organizacyjną poprzez rozwój technologiczny oraz kompetencji miękkich.

Odblokuj wydajność procesów wewnętrznych

przejrzyste procesy operacyjne, wgląd do informacji w czasie rzeczywistym, usprawniony obieg informacji, optymalizacja wykorzystania zasobów

Przewiduj potrzeby serwisowe

Gromadzenie danych związanych z obsługą zadań serwisowych pozwala na zastosowanie zaawansowanych algorytmów predykcji do określenia optymalnych okien serwisowych, tworzenia rankingu prac modernizacyjnych lub remontowych

Zautomatyzuj swoje działania

Zamień planowanie ręczne na automatyczne, a papier na urządzenia mobilne. Twój klient otrzyma proaktywne powiadomienia zamiast reaktywnej obsługi call center

Pracownicy są przygotowani do pracy

Sprawny przepływ wiedzy i informacji o zadaniach/zleceniach/pracy, wgląd w aktualny harmonogram, elektroniczne notatki, dokumentacja fotograficzna, aktualny stan prac, historia zgłoszeń i prac serwisowych

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.

+ 48 22 848 73 13
GeoTask contact

    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.