Krótszy czas dostawy, wyższa jakość obsługi i niższe koszty operacyjne dzięki GeoTraxx u polskiego producenta i dystrybutora mebli

Zobacz, jak system GeoTraxx pomógł firmie DBEST usprawnić proces dostaw mebli od momentu złożenia zamówienia do chwili dostawy, a także jak przyczynił się do podniesienia jakości obsługi, jednocześnie obniżając związane z tym koszty.

O firmie

Firma DBEST Sp. z o.o. to producent i dystrybutor mebli w Polsce oraz Europie. Firma odpowiada za dwie marki: ,,Bonni” oraz „BIRD Meble”, których początki sięgają 2016 roku.

Spis treści:

Branża: Retail i E-commerce
Kraj: Polska
Rozwiązanie / Usługa: GeoTraxx
Kategoria: Zarządzanie Pracami w Terenie

Wyzwania

Firma poszukiwała sposobu na przyspieszenie procesów logistycznych i skrócenie czasu dostawy mebli do klientów oraz podniesienie jakości obsługi. Spółka chciała jednocześnie obniżyć koszty dostawy.

Nasz klient poszukiwał rozwiązania, które:

pozwoli zautomatyzować cały proces planowania harmonogramów dostaw i układania tras dostawy

umożliwi zarządzanie flotą i zadaniami w scentralizowany sposób

pozwoli lepiej kontrolować realizację zleceń

Rozwiązanie

System GeoTraxx – system Globemy do planowania tras i zarządzania zadaniami w terenie automatycznie układa harmonogram realizacji zadań i pomaga ustalać optymalne trasy dostawy – biorąc pod uwagę szereg czynników, takich jak:

Lokalizacja

Trasa dojazdu i odległości pomiędzy punktami dostawy

Wymagany termin dostawy

Ładowność i obłożenie pojazdów dostawczych

Czas pracy

Dostępność kierowców

i wiele innych...

GeoTraxx został zaimplementowany samodzielnie przez wewnętrznego specjalistę IT z firmy klienta na podstawie wcześniejszych analiz potrzeb i funkcjonalności przeprowadzonych wspólnie ze specjalistami z Globemy.

System został zintegrowany za pośrednictwem API z wewnętrznymi systemami klienta do zarządzania zamówieniami i magazynem. Zlecenia trafiają automatycznie do systemu GeoTraxx, tam są przetwarzane i na bieżąco przekazują informację zwrotną.

Integracja z aplikacją mobilną (na tablety i telefony), pozwala na bieżąco kontrolować postęp zadań i śledzić ich przebieg, ułatwia także pracę dostawców w terenie. Mają oni na bieżąco wgląd we wszystkie informacje o zadaniu, a także dane kontaktowe klienta.

Dlaczego rozwiązanie GeoTraxx?

O wyborze systemu GeoTraxx zadecydował szereg czynników:

  • Proste API, które pozwoliło w łatwy sposób zintegrować systemy wewnętrzne klienta (do zarządzania zamówieniami i magazynem) z aplikacją GeoTraxx i zautomatyzować cały proces logistyczny
  • Aplikacja mobilna – która pozwala na bieżąco kontrolować postęp zadań i śledzić ich przebieg
  • Możliwość przydzielenia dużej ilości zadań do wielu pojazdów jednocześnie (trasy i harmonogramy są ustalane dla całej floty pojazdów, a nie dla każdego pojazdu oddzielnie) .
GeoTraxx

Korzyści

Jedną z najważniejszych cech GeoTraxxa okazała się łatwa integracja poprzez API, która pozwoliła zintegrować i zautomatyzować wiele elementów procesu realizacji zamówienia mebli – od złożenia zamówienia do momentu dostawy. Planowane są kolejne integracje.

System GeoTraxx pozwolił firmie DBEST:

o 50%

skrócić czas dostaw

o 90%

skrócić przygotowanie planów dostaw

o 15%

zmniejszyć liczbę niewykonanych zadań

Aplikacja mobilna dostępna w GeoTraxxie jest obecnie kluczowym narzędziem naszej pracy. Dzięki niej natychmiast po wykonaniu zadania dysponujemy zdjęciami, podpisem klienta i innymi informacjami z realizacji. Aplikacja pozwala na synchronizację statusów zadań, a więc możemy na bieżąco oraz zdalnie aktualizować zadania wykonawcy.
Ariel Pelikan, Prezes Zarządu firmy DBEST Sp. z o.o.

Dalsza współpraca

W firmie DBEST automatyzowane jest coraz więcej procesów, w tym poprzez integrację z systemem GeoTraxx. Nasz klient planuje wdrożenie kolejnych funkcjonalności systemu GeoTraxx takich jak automatyzacja procesu zwrotów i reklamacji.

DBEST deklaruje też chęć wdrażania kolejnych funkcjonalności GeoTraxxa, które będą pojawiały się w miarę rozwoju systemu i będą wspierały proces realizacji zamówień i dostaw mebli do klientów, a dzięki temu pomagały świadczyć usługi na coraz wyższym poziomie.

Obecnie system jest ciągle rozwijany (zwiększamy poziom automatyzacji).

Chcesz osiągnąć podobne rezultaty?
Porozmawiaj z naszymi ekspertami

Przekonaj się, czy podobnie rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie

Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.

zarządzanie pracownikami w terenie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.