Jak firma Livre usprawniła system dostaw z GeoTraxxem

Dowiedz się, jak dzięki GeoTraxxowi, systemowi do optymalizacji tras, firma Livre usprawniła codzienną organizację zadań i zdecydowanie podniosła jakość obsługi klientów.

O projekcie

Rozwój biznesu i poszukiwanie nowych rozwiązań informatycznych idą ze sobą w parze. Przekonała się o tym firma kurierska Livre, która świadczy usługi transportu i montażu dla jednego z wiodących polskich producentów mebli.

Spis treści:

Branża: Transport
Kraj: Polska
Rozwiązanie / Usługa: GeoTraxx
Kategoria: Zarządzanie Pracami w Terenie

Wyzwania

Livre obsługuje popularną sieć meblarską i aby sprostać wysokim wymaganiom klienta, firma potrzebowała sprawnego systemu do zarządzania zadaniami w terenie – tym bardziej, że mimo zamkniętych sklepów stacjonarnych firma klienta kontynuowała sprzedaż internetową. Wcześniej firma nie korzystała z żadnego systemu do rejestrowania zadań, układania harmonogramów czy tras. Rejestracja i rozliczanie zadań były wykonywane przy pomocy popularnych arkuszy kalkulacyjnych. Wszystkie dokumenty związane ze świadczeniem usług (np. protokoły odbioru) były generowane ręcznie, co zajmowało dużo czasu i nie obywało się bez pomyłek.

Dostarczanie bieżących raportów o wykonanych zadaniach było jednak jednym z warunków, które producent mebli postawił firmie kurierskiej w ramach procedury przetargowej. System do obsługi zadań transportowych stał się więc kluczem do obiecującej współpracy z dużym graczem rynkowym. Firma Livre określiła swoje potrzeby w tym zakresie – nowy system miał za zadanie:

skrócić czas rejestrowania zadań, aby klienci nie musieli długo czekać na informacje o terminie dostarczenia zamówionych mebli

automatycznie generować dokumenty transportowe (protokół odbioru, karta trasy pojazdu, zlecenie transportowe) dla sieci meblarskiej i Livre

gromadzić zdjęcia podpisanych protokołów odbioru wykonanego zadania oraz innych dokumentów, a następnie przesyłać je do firmy meblarskiej

dołączać protokoły odbioru do raportu rozliczeniowego dla firmy meblarskiej

Rozwiązanie

Dlaczego właśnie GeoTraxx?

Klient wybrał GeoTraxx, system do optymalizacji tras, ze względu na możliwość błyskawicznego wdrożenia. GeoTraxx jest dostępny w chmurze, dzięki czemu bez problemu można uruchomić usługę w 24 godziny i uniknąć kosztów zaawansowanej infrastruktury sprzętowej do dużych optymalizacji.

Dodatkowo o wyborze rozwiązania zdecydowały inne jego cechy:

  • duża elastyczność systemu GeoTraxx, dzięki której można było odwzorować skomplikowany proces logistyczny
  • możliwość zamówienia dodatkowych funkcjonalności do systemu
  • możliwość sprawnego przyjęcia zlecenia od klientów w punkcie obsługi klienta (dzięki modułowi wizyt)
  • możliwość raportowania w czasie rzeczywistym do producenta mebli (dostęp tylko do odczytu)
  • opcja generowania wyspecjalizowanych raportów na życzenie sieci meblarskiej z użyciem FME – platformy integracji danych
geotask-mobile-and-web

Korzyści

Jak to działa dzisiaj?

Bez wsparcia informatycznego od firmy Globema i ich programu GeoTraxx, rozwój naszej firmy i poszerzenie portfolio klienta byłyby niemożliwe. GeoTraxx został całkowicie dostosowany do potrzeb zarówno naszych, jak i wymogów Naszego klienta. Program ten pokazał, że rozpoczynając nowy projekt niekoniecznie jesteśmy zmuszeni do pisani własnego programu logistycznego, wartego setki tysięcy złotych, który trzeba na bieżąco aktualizować. Wystarczył nam zakup licencji i kilka spotkań, żeby program zapewnił wszystkie potrzebne nam funkcje.
Adrian Sadowski, Livre

Chcesz osiągnąć podobne rezultaty?
Porozmawiaj z naszymi ekspertami

Przekonaj się, czy podobnie rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie

Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.

zarządzanie pracownikami w terenie

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.