Jak GeoTraxx wspiera delikatesy internetowe Deli2?
O projekcie
Produkty spożywcze najwyżej jakości sprawnie i szybko dotrą do Twojego domu, dzięki narzędziu GeoTraxx – aplikacji do zarządzania zadaniami w terenie i optymalizacji tras. Deli2.pl to delikatesy premium z dostawą w 24h, oferujące serwis na najwyższym poziomie, korzystające z nowoczesnych rozwiązań biznesowych. Dowiedź się, co łączy Globemę, zakupy spożywcze online i najbardziej wymagających smakoszy.
Spis treści:
Branża: Retail, e-commerce
Kraj: Polska
Rozwiązanie / Usługa: GeoTraxx, Google Maps
Kategoria: Zarządzanie pracami w terenie
Deli2 to sklep internetowy oferujący ekskluzywne produkty spożywcze z delikatesów i manufaktur w całej Polsce, a także specjały kuchni z całego świata. Serwis skupia 40 wyselekcjonowanych dostawców i ma w swoje ofercie niemal 12 000 propozycji. Klienci znajdą tu między innymi świeże trufle, kawior czy oryginalne szampany francuskie. Oferta sklepu została uzupełniona produktami marek popularnych na krajowym rynku. Firma posiada również sklep stacjonarny przy ul. Wilczej 3 w Warszawie.
Wyzwania
Deli2 to firma, która postawiła sobie za cel zajęcie pozycji lidera sektora zakupów online z dostawą w segmencie premium. Do 2024 roku chcą trafić do 10 milionów klientów. Od samego początku działalności Deli2 postawiło na najnowocześniejsze narzędzia, które będą wspierały ich rozwój i dawały przewagę nad konkurencją. Wszystko to, by zapewnić wymagającym klientom niespotykaną dotąd jakość obsługi.
Firma Deli2 poszukiwała rozwiązania, które umożliwi:
zminimalizowanie
kosztów działalności
zapewnienie wysokiej
jakości dostaw
monitorowanie całego
procesu dostaw krok po kroku
Rozwiązanie
Zaproponowane przez Globemę rozwiązanie GeoTraxx – narzędzie klasy Field Service Management wykorzystujące zasoby Google Maps do wspomagania planowania tras oraz przydzielania zadań kurierom, doskonale wpisało się w proces planowania i obsługi dostaw Deli2.
GeoTraxx został zintegrowany z systemem SAP Business One Deli2, z którego otrzymuje listę zakupów dla klientów. Po stronie GeoTraxx odbywa się cały proces obsługi dostaw.
- automatyczne planowanie dostaw,
- rejestrację realizacji dostawy,
- rejestrację zmian w specyfikacji zamówienia.
Narzędzie wspiera także planowanie i obsługę odbioru towaru od dostawców przez kurierów, kompletowania zamówień i ich dostawę do klientów końcowych. Ponadto wspomaga układanie tras i rozdzielanie zadań i dzięki temu usprawnia pracę logistyka.
Po zrealizowaniu dostawy, z GeoTraxx do systemu SAP Business One Deli2 wraca informacja o rzeczywistym czasie dostawy oraz zaktualizowanej liście zakupów odebranych przez klienta.
Efekty
GeoTraxx zapewnia zaawansowaną automatyzację procesu dostawy zakupów, ale przede wszystkim pełną kontrolę nad każdym etapem zlecenia. Deli2 posiada dokładne informacje na temat dostawy i obsługi klienta:
czy dostawca zapewnił produkty zgodne
z zamówieniem swoich klientów
czy dostawa do klienta została już zrealizowana
i o której godzinie miało to miejsce
czy klient zaakceptował całą dostawę,
lub może miał jakieś uwagi
Dzięki możliwościom jakie daje GeoTraxx, sklep internetowy może zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i sprawnie realizować założenia biznesowe. Usprawnienie procesów zachodzących w organizacji to ważny krok na drodze do zajęcia czołowego miejsca na rynku zakupów premium z dostawą do domu.
Chcesz osiągnąć podobne rezultaty?
Porozmawiaj z naszymi ekspertami
Przekonaj się, czy podobnie rozwiązanie sprawdzi się w Twojej firmie
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.