Case studies

Poznaj historie sukcesów naszych Klientów i sprawdź, jak nasze rozwiązania Field Service Management mogą wesprzeć rozwój Twojego biznesu.

As Max Group

Skuteczniejsze umawianie wizyt u klienta i usprawnienie procesu logistycznego w firmie As Max Group

Zobacz, jak system GeoTraxx pomógł firmie As Max globalnie planować i zarządzać wszystkimi zadaniami związanymi z transportem i montażem mebli oraz raportowaniem i rozliczaniem się ze swoimi klientami.

Dowiedz się więcej

DBEST Meble

Krótszy czas dostawy, wyższa jakość obsługi i niższe koszty operacyjne dzięki GeoTraxx

Zobacz, jak system GeoTraxx pomógł firmie DBEST usprawnić proces dostaw mebli od momentu złożenia zamówienia do chwili dostawy, a także jak przyczynił się do podniesienia jakości obsługi, jednocześnie obniżając związane z tym koszty.

Dowiedz się więcej

Firma z branży retail  |  Kadry i rekrutacja

Optymalizacja jednej trasy za pomocą narzędzi Field Service Management

Zobacz jak narzędzia Globemy do optymalizacji tras i planowania zadań pomogły firmie z branży sprzedaży detalicznej osiągnąć cele biznesowe.

Dowiedz się więcej

UPC Polska (Play)

Podniesienie jakości obsługi i zwiększenie liczby klientów kontynuujących korzystanie z usług operatora

Zobacz, jak system GeoTask, wykorzystując zaawansowane algorytmy, pomógł w przydzielaniu i zarządzaniu kilkoma tysiącami zadań dziennie i usprawnił proces dostarczania usług i obsługi klienta w UPC Polska (ob.Play).

Dowiedz się więcej

Livre

Jak firma Livre usprawniła system dostaw z GeoTraxxem

Dowiedz się, jak dzięki GeoTraxxowi, systemowi do optymalizacji tras, firma Livre usprawniła organizację zadań i podniosła jakość obsługi klientów.

Dowiedz się więcej

UPC Polska (Play)

Bardziej wydajna obsługa sieci i sprawne usuwanie usterek w terenie

Dowiedz się, jak dzięki zaawansowanym algorytmom system GeoTask wspiera UPC Polska (ob.Play) w zarządzaniu pracą kilkuset techników działających w terenie i pomaga usprawnić działania związane z utrzymaniem sieci.

Dowiedz się więcej

J.S. Hamilton

GeoTask w laboratorium – jak J.S. Hamilton usprawnił proces pobierania próbek

Dowiedz się, jak GeoTask, nasza aplikacja do zarządzania pracami i zasobami w terenie, wspiera u klienta procesy pobierania próbek oraz ich oznaczania i dostarczania.

GeoTask  |  Zarządzanie Pracami w Terenie  | Badania laboratoryjne

Dowiedz się więcej

Firma z branży wyposażenia wnętrz

Nowa jakość obsługi klienta w sektorze wyposażenia wnętrz dzięki wykorzystaniu systemu GeoTask 

Dowiedz się, jak GeoTask pomógł usprawnić pracę dyspozytorów, pracowników terenowych oraz podnieść jakość obsługi klienta.

GeoTask  |  Zarządzanie Pracami w Terenie  Wyposażenie wnętrz

Dowiedz się więcej

Deli2

Dostawa zakupów premium w 24h dzięki rozwiązaniu klasy Field Service Management

Dowiedz się, jak GeoTraxx wspiera Deli2, sklep internetowy z delikatesami, w planowaniu tras i zarządaniu zadaniami w terenie.

Dowiedz się więcej