Aplikacja logistyka/
dyspozytora

Logistyk lub dyspozytor zarządza przydziałem zadań i monitoruje postęp wykonywanych prac. Aktualna pozycja pracownika oraz status zadania wizualizowane są na mapie odpowiednią ikoną oraz kolorem.

GeoTask - aplikacja dyspozytora planisty

Planowanie zadań

Opcje aplikacji umożliwiają planiście/dysponentowi m.in.: dodawanie zadań, określanie terminów ich realizacji, czy śledzenie postępu wykonywanych prac. Przydzielanie zadań pracownikom odbywa się w trybie manualnym lub automatycznym.

Umawianie wizyt

Aplikacja pozwala na wygodne umawianie spotkań z klientami z wykorzystaniem podpowiedzi o dostępnych slotach czasowych.

Optymalizacja przydziału zadań

Planista/dysponent oprócz ręcznego trybu przydziału zadań ma do dyspozycji dwa tryby automatycznego przydziału zadań: minimalizację wykorzystania zasobów oraz równomierne obciążenie pracą. Optymalizacja oparta jest o następujące parametry: dostępność zasobów, lokalizację zadań, terminy realizacji, umiejętności pracowników oraz dostępność lokalizacji.

Nadzór nad realizacją zadań

Planista/dysponent na mapie Google widzi aktualną pozycję pracownika oraz jego status: „online”, „offline”, „jedzie” lub „pracuje”. W zależności od rodzaju zadania prezentowane są w postaci piktogramów. Kolor piktogramu informuje o statusie realizacji.

Alerty

Alerty to powiadomienia dla Dyspozytora dotyczące zadań i notatek. Dyspozytor jest informowany komunikatem w postaci alertu o niewykonanym zadaniu, nowej notatce, zadaniu odrzuconym, zadaniu utworzonym w aplikacji mobilnej lub zadaniu z wysokim priorytetem.

Umiejętności

Każdy typ zadania można scharakteryzować cechami (umiejętnościami) wymaganymi do jego wykonywania. Z drugiej strony przypisujemy pracownikowi wszystkie posiadane przez niego kompetencje (umiejętności) i uprawnienia. Powiązanie zadania z wykonawcą nastąpi, jeżeli wykonawca posiada wszystkie niezbędne umiejętności wymagane przez dane zadanie.

Parametry ilościowe

Zadania z pracownikiem lub pojazdem można łączyć poprzez parametry ilościowe, np. ilość paczek lub ładowność pojazdu. Określamy wartości w szczegółach zadania oraz definiujemy cechy pracownika lub pojazdu, który ma podjąć zadanie.

Moduł Klienta i Lokalizacji

Zawiera  informacje teleadresowe o obsługiwanych przez ekipy terenowe stałych klientach i lokalizacjach i pozwala nimi łatwo zarządzać.Dla wybranych lokalizacji lub klientów można tworzyć zadania pojedynczo lub wiele zadań naraz oraz przeglądać bieżące i wykonane zadania. Dla każdego klienta oraz lokalizacji dostępna jest lista aktywnych zadań oraz historia zadań.

Moduł Magazynowy

Ułatwia zarządzanie sprzętami. Przesunięcia sprzętów instalowanych u klientów czy odbieranych od nich są widoczne w aplikacji. Dzięki temu zawsze wiesz, jakimi sprzętami dysponuje technik, jakie zostały w miejscu wykonywania zadania. Można też wskazać, którego konkretnie sprzętu dotyczy zadanie, jeśli w danej lokalizacji jest więcej podobnych sprzętów. Moduł pomaga także zarządzać zużyciem materiałów  wykorzystanych podczas wykonywania zadania w terenie.

Moduł powiadomień klienta

>Moduł powiadomień pozwala wygodnie tworzyć, edytować i zarządzać powiadomieniami wysyłanymi do klientów w formie e-mail oraz SMS. Powiadomienia mogą być wysyłane w związku z umówieniem wizyty, zmianą terminu wizyty, zmianą brygady czy pracownika obsługującej wizyty, utworzeniem lub anulowaniem zadania w ramach wizyty.

Portal self-service

Klient może wyświetlić szczegóły swojego zadania i zmienić datę spotkania wybierając odpowiedni termin i okno czasowe.

Raporty

GeoTask umożliwia łatwe generowanie raportów m.in. o: wykonanych zadaniach, wypełnionych formularzach, kompatybilności ze śladem GPS, produktywności, przejechanych trasach, wysłanych SMSach, RODO, optymalizacji procesów.

Zarządzanie podwykonawcami

Pracujesz z podwykonawcami? Sam realizujesz prace dla wielu firm? GeoTask spieszy z pomocą!

GeoTask pomaga sprawnie zarządzać i monitorować pracą podwykonawców. Z drugiej strony, firmom wykonawczym pomaga zarządzać zleceniami pochodzącymi od wielu kontrahentów. Ustawienie systemu można łatwo dopasować do własnego modelu pracy. Jest to możliwe – bez względu na to, czy firma przekazuje całość zadań wielu podwykonawcom, realizuje część zadań samodzielnie, a część zleca, czy działa zarówno w charakterze zleceniodawcy jak i podwykonawcy dla jednej lub wielu firm.

GeoTask daje pełną kontrolę nad zakresem danych udostępnianych poszczególnym podwykonawcom lub zleceniodawcom o realizowanych zadaniach, zapewniając pełne bezpieczeństwo informacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o funkcjach GeoTaska?

Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.

+ 48 22 848 73 13
GeoTask contact

    Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Globema sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania Państwa danych osobowych są zawarte w Polityce Prywatności.