Aplikacja logistyka/
Logistyk lub dyspozytor zarządza przydziałem zadań i monitoruje postęp wykonywanych prac. Aktualna pozycja pracownika oraz status zadania wizualizowane są na mapie odpowiednią ikoną oraz kolorem.
Optymalizacja przydziału zadań
Planista/dysponent oprócz ręcznego trybu przydziału zadań ma do dyspozycji dwa tryby automatycznego przydziału zadań: minimalizację wykorzystania zasobów oraz równomierne obciążenie pracą. Optymalizacja oparta jest o następujące parametry: dostępność zasobów, lokalizację zadań, terminy realizacji, umiejętności pracowników oraz dostępność lokalizacji.
Umiejętności
Każdy typ zadania można scharakteryzować cechami (umiejętnościami) wymaganymi do jego wykonywania. Z drugiej strony przypisujemy pracownikowi wszystkie posiadane przez niego kompetencje (umiejętności) i uprawnienia. Powiązanie zadania z wykonawcą nastąpi, jeżeli wykonawca posiada wszystkie niezbędne umiejętności wymagane przez dane zadanie.
Moduł Klienta i Lokalizacji
Zawiera informacje teleadresowe o obsługiwanych przez ekipy terenowe stałych klientach i lokalizacjach i pozwala nimi łatwo zarządzać.Dla wybranych lokalizacji lub klientów można tworzyć zadania pojedynczo lub wiele zadań naraz oraz przeglądać bieżące i wykonane zadania. Dla każdego klienta oraz lokalizacji dostępna jest lista aktywnych zadań oraz historia zadań.
Moduł Magazynowy
Ułatwia zarządzanie sprzętami. Przesunięcia sprzętów instalowanych u klientów czy odbieranych od nich są widoczne w aplikacji. Dzięki temu zawsze wiesz, jakimi sprzętami dysponuje technik, jakie zostały w miejscu wykonywania zadania. Można też wskazać, którego konkretnie sprzętu dotyczy zadanie, jeśli w danej lokalizacji jest więcej podobnych sprzętów. Moduł pomaga także zarządzać zużyciem materiałów wykorzystanych podczas wykonywania zadania w terenie.
Moduł powiadomień klienta
>Moduł powiadomień pozwala wygodnie tworzyć, edytować i zarządzać powiadomieniami wysyłanymi do klientów w formie e-mail oraz SMS. Powiadomienia mogą być wysyłane w związku z umówieniem wizyty, zmianą terminu wizyty, zmianą brygady czy pracownika obsługującej wizyty, utworzeniem lub anulowaniem zadania w ramach wizyty.
Zarządzanie podwykonawcami
Pracujesz z podwykonawcami? Sam realizujesz prace dla wielu firm? GeoTask spieszy z pomocą!
GeoTask pomaga sprawnie zarządzać i monitorować pracą podwykonawców. Z drugiej strony, firmom wykonawczym pomaga zarządzać zleceniami pochodzącymi od wielu kontrahentów. Ustawienie systemu można łatwo dopasować do własnego modelu pracy. Jest to możliwe – bez względu na to, czy firma przekazuje całość zadań wielu podwykonawcom, realizuje część zadań samodzielnie, a część zleca, czy działa zarówno w charakterze zleceniodawcy jak i podwykonawcy dla jednej lub wielu firm.
GeoTask daje pełną kontrolę nad zakresem danych udostępnianych poszczególnym podwykonawcom lub zleceniodawcom o realizowanych zadaniach, zapewniając pełne bezpieczeństwo informacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o funkcjach GeoTaska?
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.