Jak GeoTask
Poznaj korzyści z wdrożenia systemu typu Field Service Management w firmie i przekonaj się, jak GeoTask pomaga obniżyć koszty i poprawić jakość usług.
Co jeszcze zyskujesz po wdrożeniu GeoTaska?
- Zawsze masz komplet informacji o statusie zadań wykonywanych przez Twoich pracowników
- Przepływ informacji w Twojej organizacji przebiega bez zakłóceń
- Nieplanowane zdarzenia i wpadające nagle zlecenia są obsługiwane bez problemu
- Jesteś w stanie łatwo przewidzieć zdarzenia kryzysowe i zaplanować działania prewencyjne
- Obniżasz koszty transportu i emisję CO2
40
30
20
30
30
Wyższa efektywność prac w terenie
- Skrócenie czasu poświęconego na dojazdy do miejsca zadania
- Możliwość bezpośredniej komunikacji pomiędzy pracownikami terenowymi a planistami/dysponentami
- Eliminacja papieru przy sporządzaniu dokumentacji do zadania
- Zadania są przydzielone pracownikom o odpowiednich kompetencjach
Większa satysfakcja klienta
- Skrócenie „okna” czasowego na umawianie wizyt
- Zmniejszenie liczby nieudanych wizyt
- Dotrzymywanie terminów realizacji zadania
- Notyfikacja o przewidywanym czasie dojazdu technika
Niższe koszty operacyjne
- Koszty paliwa – pracownicy poruszają się po krótszych trasach, które uwzględniają natężenie ruchu ulicznego
- Koszty pracownika – optymalne rozłożenie zadań pomiędzy pracowników redukuje koszt nadgodzin. Praca planistów jest uproszczona i wydajniejsza
- Regionalne centra dyspozycyjne – automatyzacja przydziału zadań umożliwia dysponentom zarządzanie większą liczbą pracowników w terenie i rezygnację ze ścisłego określania obszarów działania techników
Usprawnij działanie swojej firmy z GeoTaskiem
Oprócz istotnego wpływu na mierzalne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa, GeoTask wpływa na kulturę organizacyjną poprzez rozwój technologiczny oraz kompetencji miękkich.
Odblokuj wydajność procesów wewnętrznych
przejrzyste procesy operacyjne, wgląd do informacji w czasie rzeczywistym, usprawniony obieg informacji, optymalizacja wykorzystania zasobów
Przewiduj potrzeby serwisowe
Gromadzenie danych związanych z obsługą zadań serwisowych pozwala na zastosowanie zaawansowanych algorytmów predykcji do określenia optymalnych okien serwisowych, tworzenia rankingu prac modernizacyjnych lub remontowych
Zautomatyzuj swoje działania
Zamień planowanie ręczne na automatyczne, a papier na urządzenia mobilne. Twój klient otrzyma proaktywne powiadomienia zamiast reaktywnej obsługi call center
Pracownicy są przygotowani do pracy
Sprawny przepływ wiedzy i informacji o zadaniach/zleceniach/pracy, wgląd w aktualny harmonogram, elektroniczne notatki, dokumentacja fotograficzna, aktualny stan prac, historia zgłoszeń i prac serwisowych
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu omówienia Twoich potrzeb i umówienia się na pokaz systemu.