Twoja firma operuje w branży, w której liczy się czas dostawy, szybkość reakcji lub dowozu do klienta? Nie ryzykuj opóźnień czy wysokiego kosztu dojazdu. Twoi pracownicy muszą znać dokładny zasięg działania, aby niepotrzebnie nie jeździć pomiędzy zbyt odległymi od siebie punktami. Jednak wyznaczenie marszrut w określonym, ściśle zdefiniowanym obszarze nie zawsze opiera się o proste kryteria geograficzne.
- Branża gastronomiczna – na przykład dowóz gorących posiłków w określonych granicach czasowych i strefach dostaw
- Branża energetyczna, gazownicza, ciepłownicza – obsługa awarii, stały monitoring stanu węzłów ciepłowniczych, studni, instalacji
- Telekomunikacja – na przykład instalacja usług w domach klientów
- Branża cateringowa – na przykład dowóz diet pudełkowych ze zdefiniowaną datą przydatności do spożycia
- Ratownictwo medyczne i usługi opiekuńcze – na przykład pilne interwencje u pacjentów geriatrycznych
- maksymalny czas i koszt dojazdu
- minimalną lub maksymalną liczbę wizyt pracownika u klientów
- konkretny rejon (np. kilka ulic)
Jak to działa?
Co zyskujesz?
- Niezawodność – szybszy i punktualny dojazd na miejsce
- Niższe koszty wizyt u klienta – pracownik dzięki mniejszym obszarom jest w stanie sprawniej obsłużyć większą liczbę punktów w ramach jednej trasy
Czego unikasz?
- Kar umownych
- Niezadowolonych klientów
Przekonaj się sam
Na co dzień spotykasz się z podobnym problemem? Umów się na dedykowany pokaz GeoTask, a nasi eksperci zaprezentują, jak system Field Service Management może wspomóc Twój biznes!