W wielu firmach i branżach pracownicy codziennie mają do wykonania różnorodne zadania, które wymagają odpowiednich umiejętności i stosownych narzędzi. Dlatego podczas planowania trasy tak ważne jest dopasowanie do siebie zadań i pracowników o właściwych kompetencjach. Jeśli zaś dojdzie do tego szeroki zakres działalności firmy (na przykład na terenie wielu województw czy krajów), ułożenie marszruty z uwzględnieniem wszystkich zależności zaczyna przypominać bieg z przeszkodami.
- Branża ubezpieczeniowa – likwidatorzy szkód komunikacyjnych nie zajmą się likwidacją szkody majątkowej (np. oceną stanu zalanego mieszkania)
- Telekomunikacja – praca na wieżach telekomunikacyjnych wymaga uprawnień do pracy na wysokości
- Energetyka, gazownictwo – bez uprawnień energetycznych pracownik nie może wejść na stację transformatorową czy dostać się do instalacji gazowej
- Branża usługowa, AGD – fachowiec specjalizujący się w naprawie pralek konkretnej marki nie pomoże w naprawie ekspresu do kawy innej marki
GeoTask z łatwością rozwiązuje to równanie, niezależnie od tego, ile mamy w nim niewiadomych. Aplikacja pozwala zdefiniować wymogi i kompetencje dla zadania, a następnie dopasować je do pracownika oraz uwzględnić dodatkowe parametry, takie jak lokalizacja czy termin realizacji.
Jak to działa?
Zacznij od podstaw:
Sprawdź, co potrafi algorytm GeoTaska:
Co zyskujesz?
- Usprawnienie pracy – szybko planujesz zadania nawet przy ich złożonej organizacji (kilkudziesięciu czy kilkuset pracowników, kilkanaście/kilkadziesiąt umiejętności, duże odległości do pokonania).
- Proaktywność w stosunku do klienta – możesz umawiać wizytę czy pracę terenową już na etapie przyjmowania zlecenia, a GeoTask od razu wskazuje ci dostępne możliwości
- Lepsze wykorzystanie unikalnych talentów u specjalistów wysokiej klasy
- Efektywne zarządzanie sprzętem niezbędnym do realizacji zadań
Czego unikasz?
- Wysyłania do klienta kilku różnych specjalistów w celu oceny sytuacji.
- Powtarzania wizyt u klienta.
Przekonaj się sam
Jesteś zainteresowany GeoTaskiem? Umów się na dedykowany pokaz, a nasi eksperci zaprezentują, jak system Field Service Management może wspomóc Twój biznes!
To także może Cię zainteresować:
Jak zadbać o klienta?
Jak ułożyć optymalną trasę wielodniową?
Jak umawiać wizyty u klienta, aby zrealizować każde zlecenie o czasie?