Umawianie wizyty u klienta lub wykonywanie pracy w terenie to nieodłączna część biznesu dla wielu branż. Uruchamianie usług u klienta, instalacje, pomiary – każdy dzień przynosi nowe zadania. Czasami w wyniku rozmaitych okoliczności zlecenia spływają dosłownie z dnia na dzień. (Zobacz: Cykliczne wizyty – jak to zaplanować?)
Niezmienne jest tylko jedno: wizyty u klientów indywidualnych, umawiane w maksymalnie zawężonych przedziałach czasowych, utrwalają obraz Twojej firmy jako rzetelnego partnera.
W których branżach praca bezpośrednio u klienta jest codziennością?
- Branża telekomunikacyjna, dostawcy usług telewizji kablowej – instalacja modemów kablowych czy routerów w mieszkaniach abonentów;
- Branża ubezpieczeniowa, zarządcy nieruchomości – likwidacja szkód w terenie, wizyty rzeczoznawców;
- Branża utilities, medyczna – pobieranie i oznaczanie próbek w przypadku zagrożeń epidemiologicznych, a następnie bezpieczny transport próbek do laboratorium;
- Branża meblarska, usługowa – dostawa i montaż mebli czy wyposażenia AGD
Wymienione powyżej zadania nie są powtarzane regularnie ani możliwe do przewidzenia w dłuższej perspektywie czasowej. Wszystkie wymagają za to uprzedniego umówienia wizyty i punktualnego dotarcia na miejsce. GeoTask wychodzi naprzeciw tym sytuacjom. Aplikacja pozwala dysponentowi łatwo zarządzać dużym wolumenem zadań i wygodnie umawiać spotkania z klientami z wykorzystaniem podpowiedzi o dostępnych przedziałach czasowych.
Sprawdź, jak GeoTask może przeprowadzić cię przez proces realizacji zadania bezpośrednio u klienta.
Jak to działa?
Co zyskujesz? Satysfakcję klienta
- Najwygodniejsze przedziały czasowe wizyt
- Proaktywna komunikacja z klientem
- 100% realizacji umówionych wizyt
- Lepsze wykorzystanie zasobów – dzięki węższym przedziałom czasowym możesz wykonać więcej zleceń
- Brak przestojów i spóźnień
- Pewność danych adresowych
Czego unikasz?
- Zdenerwowanych klientów
- Zbędnego powtarzania wizyty u klienta
Przekonaj się sam
Umów się na dedykowany pokaz GeoTaska – nasi eksperci zaprezentują Ci, jak nasz system Field Service Management może wspomóc Twój biznes!
To także może Cię zainteresować:
Jak dbać o klienta?
Przydzielanie zadań a umiejętności
Jak zarządzać obszarami działania pracowników w terenie?