Jeśli:

  • Zawsze masz komplet informacji o statusie zadań wykonywanych przez Twoich pracowników
  • Przepływ informacji w Twojej organizacji przebiega bez zakłóceń
  • Reklamacje od niezadowolonych klientów to dla Ciebie obce pojęcie
  • Nieplanowane zdarzenia i wpadające nagle zlecenia są obsługiwane bez problemu
  • Jesteś w stanie łatwo przewidzieć zdarzenia kryzysowe i zaplanować działania prewencyjne
  • Nie widzisz konieczności obniżania kosztów transportu

… GeoTask nie jest potrzebny w Twoim przedsiębiorstwie. Jeśli jednak chcesz zobaczyć, jak możemy usprawnić Twoje działania, skontaktuj się z nami – przekonaj się sam, jakie są możliwości GeoTaska!

geotask_korzysci

Nasi klienci od 2011 roku zoptymalizowali łącznie już ponad

45

zadań za pomocą rozwiązań klasy Field Service Management

Umów się na pokaz!
geotask_korzysci_2

Oprócz istotnego wpływu na mierzalne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa, GeoTask wpływa na kulturę organizacyjną poprzez rozwój technologiczny oraz kompetencji miękkich.

  • Odblokuj wydajność procesów wewnętrznych – przejrzyste procesy operacyjne, wgląd do informacji w czasie rzeczywistym, usprawniony obieg informacji, optymalizacja wykorzystania zasobów
  • Przewiduj potrzeby serwisowe – gromadzenie danych związanych z obsługą zadań serwisowych pozwala na zastosowanie zaawansowanych algorytmów predykcji do określenia optymalnych okien serwisowych, tworzenia rankingu prac modernizacyjnych lub remontowych
  • Zamień planowanie ręczne na automatyczne, a papier na urządzenia mobilne
  • Twój klient otrzyma proaktywne powiadomienia zamiast reaktywnej obsługi call center
  • Pracownicy są przygotowani do pracy – sprawny przepływ wiedzy i informacji o zadaniach/zleceniach/pracy, wgląd w aktualny harmonogram, elektroniczne notatki, dokumentacja fotograficzna, aktualny stan prac, historia zgłoszeń i prac serwisowych